Ik ben niet thuis tijdens de bezorging. Wat nu? Het kan natuurlijk gebeuren dat je een leverdatum hebt gekozen bij het afrekenen, maar dat je onverwacht toch niet thuis kunt zijn op de gekozen dag. Je bestelling wordt bezorgd door PostNL Extra@Home Heb je een grotere bestelling van bijvoorbeeld een babykamer of tienerkamer gedaan en is er niemand thuis op de geplande leverdatum? ..Neem dan zo snel mogelijk contact op. Dan plannen we een nieuwe datum in en rijdt de bezorger niet voor niets. Mislukt de eerste leverpoging? Dan wordt in overleg een tweede afleverpoging ingepland. Je bestelling wordt bezorgd door PostNL Pakketservice Heb je een kleiner artikel besteld zoals een peuterbed bij voorbeeld? Dan is het niet zo erg als je bij de eerste leverpoging niet thuis bent. Het doorgeven van een wijziging in de leverdatum is natuurlijk wel aan te raden en kan via de contactpagina. Mocht je niet thuis zijn tijdens de aflevering dan laat de pakketbezorger een briefje achter in je brievenbus. Aan de hand van dit papiertje of via de track & trace link die je ook per email ontvangt kun je zien waar je pakket zich bevindt. Het pakket wordt naar een PostNL punt gebracht wanneer deze niet bij de buren kan worden afgegeven. Op het papiertje staat ook vermeld wat er met je zending gebeurt wanneer je geen actie onderneemt. Terug naar faq overzicht