Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Mocht het na het lezen van deze uitleg niet lukken om een bestelling te plaatsen dan kun je altijd even bellen (085 00 20 510) of een berichtje sturen. We zijn je dan graag van dienst om te helpen bij het bestellen. Bij het product dat je wilt bestellen staat een knop 'klik en bestel' (tenzij het product tijdelijk niet leverbaar is). Wanneer je de knop aanklikt wordt het getoonde product toegevoegd aan de winkelmand. Dit wordt kenbaar gemaakt door een duidelijke pop up bevestiging die in het scherm verschijnt. Door op de oranje knop te klikken ga je verder in het bestelproces. Indien je liever nog even verder wilt winkelen kun je in een later stadium altijd naar de winkelmand door rechtsboven ophet winkelmand-icoontje te klikken. Eenmaal aangekomen in de winkelmand zie je als eerste een overzicht van de producten en aantallen die je hebt toegevoegd. Controleer de items en de aantallen zorgvuldig en druk indien alles naar wens is op de oranje knop 'verder'. Vervolgens doorloop je een aantal stappen in het check-out proces. De laatste stap (5) is belangrijk: hier heb je nogmaals een mogelijkheid om je bestelling tot in detail te controleren. Kijk goed of de ingevulde adresgegevens, producten en aantallen juist zijn! Klik nu op bestelling afrekenen' en vervolgens kom je via een beveiligde verbinding in de electronische kassa van petiteamelie.nl . Pas wanneer de betaling succesvol is afgerond wordt je bestelling verwerkt. Je ontvangt hier altijd per email een bevestiging over. (Mocht je de bevestiging niet ontvangen, kijk dan voor de zekerheid ook altijd nog even in de spamfolder.) Terug naar faq overzicht